BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday

reza as a model sambilan

selamat siang . .

esok aku cuti , so , aku update la belog cerita macam haram ni sebelum ada yang bertanya .

tahun lepas aku cakap nak update pasal reza holiday pergi singapore kan ? tapi memandangkan aku ada masalah yang tak dapat dielakkan masa tu , hari ni baru aku teringat balik dan update . tapi reza tak bagi aku apa-apa informasi , jadi aku hanya berjaya cilok dua keping gambar dia sepanjang dia berada kat sana .


                                                ada macam bruno mars ke ?

rata-rata orang malaysia kalau pergi singapore mesti jejak universal studio , so , reza pon pergi tampat tu la . lain-lain tempat aku tak dapat tahu . kemalasan aku untuk bertanya reza selanjutnya melebihi kemalasan seekor koala bear . huh , nak kelip mata pon kadang-kadang aku malas . masa taip entry ni aku kelip mata berkali-kali dalam satu masa supaya aku tak payah kelip mata lagi lepas tu . okay ke ?


tukang karut

0 orang menjerit: