BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday

entry serius

selamat siang .

ehemehem (gua tiru style reza)
kuku gua semakin panjang nampaknya . tapi gua rasa akal gua semakin pendek sehingga tidak berjaya memikirkan sekelumit idea jua untuk meng-update belog cerita macam haram ni .

tibatiba timbul rasa kesal di hati gua selepas menaip entry di bawah ini yang berintipatikan pujian untuk reza . sebabnya ? dalam seminggu ini saja gua telah teruji dengan penipuan reza kepada gua sebanyak 3 kali . ya , 3 kali . kalau lu orang , gua confirm lu dah lari membawa hati ke luar negara . perancis mungkin .
maaf kerana gua membuka pekung di dada lu reza , gua geram !! walaupon gua tahu memang sepatutnya gua tidak meletakkan sedikit pon kepercayaan terhadap diri lu . gua bagi lu peluang tapi lu gunakan peluang yang gua curahkan dengan cara yang tidak berhemah langsung . tapi lu kena ingat , peluang tak selalunya datang bergolek . dan bukan semua orang sudi nak menabur peluang .

gua cerita pasal reza dengan gua . para readers , don't judge a book by it's cover . kalau lu orang kawan dengan reza , lu kena layan reza setimpal dengan layanan reza terhadap lu . maksud gua , lu jangan terpengaruh dengan katakata gua . maksudnya lagi , mungkin reza layan member tak sama rata . dengan gua dia layan macam ni , dengan lu orang dia layan macam tu , so lu layan reza seperti yang dia layan lu orang . gua taknak lu baca cerita gua cakap reza macam tu , reza mcam ni , lu orang terus tak jadi nak kawan dengan reza . macam mana gua nak susun ayat ni ? harap masingmasing paham la . act , mat bunga tu bukanlah teruk sangat . dengan gua je dia boleh berubah menjadi anak syaitan dengan tibatiba . gua pon tak pasti di mana dosa gua .

gua bukan nak buruk kan lu reza , sikit pon tak terniat . tapi , gua nak lu tahu yang gua poyo tak bermakna gua tak kesah . gua poyo sebab gua malas nak layan lu . okay ? kalau lu tak puas hati , lu boleh lucutkan jawatan gua sebagai pengarang dalam belog cerita macam haram ni .

gua menaip alaala entry taipan mat rempit . baru la nampak macam gua memprotes kan . link di bawah tertaip adalah untuk diclik beramairamai okay .
http://nainaal-din.blogspot.com

gua undur diri dulu .



gua taip entry ni 2 kali . entry pertama belum sempat di-save connection internet gua sudah mengajak bergurau . nasib gua sempat menahan amarah .

0 orang menjerit: