BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday

reza ouh reza . .

selamat siang . .

aku ngantok . niat asal aku online tadi atas sebab nak meng-update belog neh , tapi update belog menjadi agenda terakhir selepas aku berjaya online . heh ! macam haram . .

pujipujian . siapa suka ? aku pon suka . pujipujian bukan untuk yang Esa je kan ? pujian boleh dilemparkan sebagai tanda kita menghargai dan mengagumi seseorang or something , right ?
so , today , aku mahu puji reza . ikhlas tak ikhlas tu akhirat punya cerita . okay ! reza is a nice guy . selama aku kenal reza , reza susah gila nak buad aku senang hati , hati aku susah nak senang . memang haram mat bunga tu . but , i still want to admit that he is a nice guy . why ? i don't know . and i don't know how to elaborate my statement :)

berdasarkan bancian yang telah aku lakukan terhadap beberapa orang membermember rapat reza , memang ramai yang cakap reza ni budak baik . aku pon tak tahu ilmu apa yang mat bunga tu pakai sampai member dia pon macam bersungguhsungguh bangga dengan dia . aku cakap macam tipu je kan . haha .

okay ! aku tipu je tadi . aku mana ada masa nak buad benda jadah tu semua . tapi aku pernah lah berbual dengan sorang member reza topik berkenaan reza , dan member reza tersebut ada memuji reza yang mengatakan reza seorang yang baik . okay ! ini tidak tipu . tapi sejauh mana kebenarannya , aku tidak mahu ambil pusing . bersangka buruk itu tidak baik bukan . dan atas sebab itu lah aku mula menukar perspektif aku terhadap reza dan mengatakan reza is a nice guy . ya , aku ulang lagi .
tapi satu je , ego reza terlalu tinggi apabila bersama aku . macam mana la aku nak cakap reza ni baik ? dengan aku sikit pon dia taknak kalah , tadi , boleh ke dia bertekak dengan aku pasal buah limau ? tak betol betol mat bunga tu . macam mana aku boleh nak mengalah dengan dia ? mustahil ! dan apa yang aku pasti , reza tak pernah buad baik dengan aku . buadbuad baik ada lah . aku dah paham sangat la . nyampah tau !
aku cakap dia baik pon sebab dia suruh . ggrrrrrrrrrrrrrrr


tadi aku google image nice guy and google bagi aku ni . ada macam reza tak ?


p/s : reza bukan mat bunga pon sebenarnya . aku saja je bagi dia nama tu . macam comel je . ye dak ? kalau pakai nama mat born macam tak sesuai pulak dengan pesonaliti reza tu :)
pandaipandai aku je

0 orang menjerit: