BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday

good luck dior :)

selamat siang .

kakak aku selalu pakai perkataan dior tu . so , aku pon pakai la . tapi aku tak tahu dior = ? . yang aku tahu dior tu international brand je la .
aku rasa macam sakai pulak ayat aku pagi ni .

okay !
i wish you



semalam ada orang cakap dengan aku yang kau dah buad future study . alhamdulillah . aku lambat eh ? patot lah kau pelik . aku mana ada nak pasang stalker yang boleh bagi information pasal kau on the spot . tapi kalau aku kena tipu cepatcepat la gelak kan aku gulingguling . tapi memandangkan kau dah cakap dengan aku yang kau dah tak kerja sekarang so aku percaya lah .

malam semalam aku macam excited nak update entry ni . tapi pagi ni aku macam dah takda hati .  mungkin disebabkan oleh faktor usia yang semakin bertambah .

btw , study is fun !

entry singapore nanti aku update . masa kau dah balik malaysia ke , ada gambar baru menarik . kan kan kan . . pasal jb tu , apa kata kita tukar jadi melaka dan tarikhnya kita anjak sampai kau dah balik malaysia ? nak ? melaka is interesting better than jb maybe :)

0 orang menjerit: