BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday

tiada tajuk

selamat siang .

baru aku perasaan template belog cerita macam haram ni ada lovelove . kemaen lagi ya kau .

okay ! ni lagi satu entry yang aku taip hari ni . kan aku dah cakap , aktiviti cuti sekolah aku ialah menaip entry . aku taip ya , no copy cat . berpeluh dahi ni nak menaip entry , bagai melihat wanita jatuh dalam bilik aik ketika mahu mandi pon ada jugak . melampau tau !
semalam aku tengok cerita lagenda budak setan . ya , aku baru tengok semalam dan aku rasa beruntung aku tidak samasama tergesagesa untuk menonton filem tersebut awalawal dulu di pawagam . sebabnya aku rasa akan ada pembaziran yang berlaku sekiranya itu berlaku . sebabnya lagi cerita tu sangat cepat dan tidak menarik .

member aku semua pergi bekerja , rezu kerja , rezi kerja , rezo kerja , reze kerja , reza kerja tak ? mira kerja , tasha kerja , amir kerja , emy kerja , iqa kerja , eqal kerja , rain tak kerja , iemah kerja , kakak aku tak kerja , aku pon tak kerja . ayah aku kerja sorang cukup lah . aku bukan pemalas , cuma mahu menikmati masa muda selagi aku tidak terpaksa mencari duit untuk mengisi perot sendiri . ibu aku cakap , "time belajar , belajar . dah kerja esok , kau cari la duit banyakbanyak bagi kat ibu" . tapi aku cakap , "time belajar kalau diselangi dengan bercinta pon menarik jugak kan" . baru lah nampak life sorang radikal . memang berhaluan kiri .

hidup kalau takda life baik mati . tapi , nasib lah member aku yang takda life tu hidup lagi . mana tak aku kata dia takda life , balik dari habis menjawab paper final exam yang terakhir , ada ke patot aku nampak dia baca buku account dalam kereta ? tak menyempat . korang agak , sampai rumah dia buad apa ? tukar baju  , makan , tidur atau pergi kelas tuisyen ? dia memang tak mandi , membazir katanya . 
hari tu lepas habis paper exam , aku ingat nak pergi buad bangunan sekolah yang dah siap tu , tapi tak kesampaian . ape jadah entah aku boleh duduk rumah tolong ibu aku buad roti . cehhh , nampak gadisgadis pulak . ada jugak aku berniat nak tolong kontaktor yang renovate kedai makan kat tasik y tu , tapi tiada yang menyokong . lastlast , aku kuburkan je niat tersebut atas alasan bila masa pulak aku ambik kursus meng-kontak bangunan . nasib . .

entry kali ni tidak banyak menyebut nama reza ? memang lah , aku tak cerita pasal reza pon . kan aku tengah cerita pasal life tu . life aku . asyik cerita pasal reza je , malas nak cari idea . memang la ni belog dia dan sepatutnya cerita pasal dia , tapi kan jari aku yang menaip , siapa boleh halang ? kecuali reza lah kan . tapi reza bukan tahu pon . dia tak menjenguk pon belog cerita macam haram . memang haram sikit mat bunga tu . mungkin dia sedang live his life . korang apa tahu .

terupdate jugak .

hehuhehuhehuhehu :)

0 orang menjerit: