BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday

bodoh punya playgirl !

selamat siang . .

entah lah . entry ni reza yang mintak aku post . ditujukan kepada someone katanya . mulamula aku dah syak dah yang playgirl tu aku , tapi bila aku ingatingat balik yang aku ni bukan playgirl , aku abaikan ramalan tersebut . lepas tu , dengan sepantas kilat aku online facebook . niat di hati nak cari petunjuk . skodskod profile reza sepam dua , then , aku rasa macam dah dapat hidayah je . tapi , hidayah daripada syaitan nirrajim lah . boleh dikatakan sebagai hidayah ke ? boleh percaya ke ?uishh .
aku rasakan aku boleh jadi charlesangle(okay ! aku memang tak pandai mengeja) lah .
aku tanya reza , apa cerita yang aku kena tulis dalam entry ni , dia cakap "tulislah apa yang kau rasa kalau orang tak menghargai kau" . bermakna , reza merasakan dirinya tidak dihargai oleh seorang playgirl . dah nama pon playgirl reza , harga pon dia takda kot , lagi mahu cerita pasal menghargai ke ? lain lah wanita muslimah . maaf lah aku cakap . ahhh , aku taknak tulis benda tu .

okay ! aku benci nak cerita benda yang aku tak tahu .

bagi aku lah , hidup ni kalau nak happy , kita tak payah la berkira sangat , tak payah lah nak mengharap sangat . ingat boleh ke nak paksa or mintak orang menghargai kita ? memang ni fuck lah yang kau akan terima . perasaan tak dihargai ? bukan senang woo mahu handle . tapi kan reza , kalau kau tak terlalu mengharap , perasaan tu takda lah parah sangat . bunga bukan sekuntum . kau kan muda lagi , berduit . apa yang kau risau sangat ? kalau lah . . haha . .
aku rasa lah , tapi ni aku rasa je lah , kau terpaksa rasa perasaan ni sebab kau pernah buad kat orang kot . aku bukanlah nak perli , tapi cuba kau ingatingat balik , apa orang kata ? karma ? kadangkadang harus jugak mempercayai karma ni kan , barulah adil , barulah puas hati .

okay ! sekali lagi maaf . aku menaip tidak seperti yang kau harapkan ya reza . tangan aku sudah tidak mahu mendengar kata nampaknya . hishhh , jangan disalahkan tangan yang menaip kalau hati sudah dirasuki iblis lakhnatuallah . mengucap nani .

serius kan bunyi entry ni .

okay ! berbalik kepada permintaan asal .
awak yang dimaksudkan , reza merasakan awak tidak menghargai dia . sekali pon awak dan dia tidak lagi bersama , sudah bergaduh mahupun sudah berpisah , tidak bermakna awak berdua harus bermusuh . try to baikbaik , macam mana ek nak cakap ? jangan set dalam otak , kalau dah break mesti jadi musuh , mesti memburuk buruk kan sesama sendiri , mesti berbangga dengan pasangan yang baru . jangan ikut lumrah . buad lah benda yang memang awak nak buad . ego letak tepi . ikut kata hati .
seronok sangat ke gaduhgaduh ni ? nanti nagis . ngada la tu .

kalau petunjuk yang aku dapat malam tadi betol , so , apa yang aku repekkan hari ni juga betol .
aku dah menjaga tepi kain orang ek ? okay , maafmaaf .
aku nak pergi tengok tepi kain aku pulak lah .

0 orang menjerit: