BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday

indie band

selamat siang .

tahun lepas , aku agak rapat dengan rezza . kenapa ? sebab kami rapat la , tu pon tak boleh fikir sendiri ke ? oleh sebab kerapatan yang terbina , aku sempat mengetahui perihal sebuah band yang ditubuhkan oleh rezza and the gang (macam nama band kan ? haha) . disebabkan nama penoh rezza pon aku tak tahu , jadi aku tak tahu juga lah sejauh mana kebenaran gossip tersebut . lagu yang popular daripada band tersebut pada era itu kalau tak silap aku la yang ada perkataan raja bersiung tu , aku tak tahu pon sebenarnya . rezza pernah kot paparkan bendealah tu kat myspace dia . time tu budakbudak semua layan myspace , cari jodoh , tukartukar layout , buad pertandingan siapa punya paling cun , lepas tu gadoh sampai terpaksa dibawa ke muka pengadilan , heh ! aku pon tak paham . facebook ni semua jahil lagi . kecuali aku la kan . aku kan genius . cissss .

tapi sekarang aku lebih jahil berkaitan gossip itu . apa mungkin sudah dibubarkan ? aku baru berangan angan nak mohon jadi vokalis , paling sakai pon penari simpanan ke , tapi apakan daya hajat tak kesampaian . tapi aku takda lah sampai nak berbunuhbunuh kan . aku redha je . :) i like !

mungkin kini mereka lebih prefer untuk bermain dota di cybercafe atau bermain farmville di facebook . kerjaya tersebut terpaksa dikuburkan dahulu sematamata memenuhi matlamat mengayakan auntie cybercafe dan memelihara fauna di Malaysia mungkin . aku cakap macam aku tahu semua kan , kenyataannya aku jahil pasal hidup rezza and the gang . haha .

okay ! aku merepek .
maafmaaf . 
ignoreignore .

0 orang menjerit: