BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday

reza gemar usha gadis seksi

selamat siang .

ini entry ke-5 penulisan aku di cerita macam haram . rasa berbudi pulak buad kerja sukarela ni kan . baiknya aku .

mengikut pahaman aku la , gadis seksi tu macam ni la rupanya kan . aku tak tahu la kalau pahaman reza atau pahaman u all semua songsang .


baru bernafsu kan tengok . kalau tengok awek pakai purdah baik tengok nenek sendiri kan . nenek aku pon tak berpurdah . cissss . reza memang memilih . tengok saja lah taste nya , alaala paris hilton gitu . agakagak paris hilton baca tak cerita macam haram ni ? kalau dia baca mesti dia terus pindah banting untuk mencari cinta hatinya kan .
kenapa reza suka usha gadis seksi macam di atas ?
1 . sebab reza tak seksi . yelah , apa la yang seksi kat reza tu ? takda apa pon .
2 . baru puas kan tengok . kalau tengok awek tudung pakai baju ketatketat nampak bentuk je , mesti macam tak cukup je kan . dah bukak semua , dah nampak semua , baru la complete . kecuali yang tutup sikit tu je la , malu kot nak tengok di khalayak ramai , kalau terangsang macam mana ? susah .
3 .  reza belum terfikir untuk berumah tangga mungkin . yela , kalau dah berumah tangga nak buad apa tengok orang punya kan . bini punya halal . layan je la apa yang ada .
4 . reza mahu menikmati dan menghargai syurga dunia :)
5 . reza memang pencinta gadis . kalau dia suka lelaki takda lah dia usha gadis seksi bukan .

tapi , bukan senang nak cari awek seksi macam ni kat malaysia . rakyat malaysia semua tak daring . semua takut dengan nik aziz . semua seksi tahaptahap mulan jameela je , sebabnya , orangorang tua kan rajin layan dangdut so mereka berani la .

mungkin reza harus berhijrah untuk mendapatkan yang terbaik :)


p/s : aku tak mampu nak buad entry panjangpanjang . aku geli dan aku bukan penggemar gadis seksi macam kau REZA .

0 orang menjerit: