BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday

yang benar ?

selamat siang .

okay ! aku baru terima fakta baru tentang reza . baru je beberapa minit yang lepas . masa baca tu aku macam tak percaya jugak . aku tak sangka betol . ada orang cakap reza kuat merajuk . aku ingat awekawek manja gedikgedik santai je yang suka  merajukrajuk ni . reza yang brutal tu pon kaki marajuk jugak ke ? ke orang banting memang ada genetik macam tu ? aku berkatakata berpandukan pengalaman . cehhh . okay ! maafmaaf .
mungkin reza hanya merajuk pada waktuwaktu tertentu , di tempattempat yang sesuai dan bersama orangorang tersayang je kot . ha , kita mana tahu kan .

reza anak ke-6 daripada tujuh orang beradik dan hanya dia sorang je anak lelaki dalam family dia (aku main sembur je , entah betul entah tidak) . confirm manja dan aku mula percaya yang dia kuat merajuk . logik lah kan kalau mamat bunga tu kuat merajuk kan . tapi , selama aku kenal reza , nasib lah dia tak pernah merajuk dengan aku , yelah , aku kan baik . tapi tak tahu lah kan kalau dalam diamdiam , takkan lah orang merajuk ni nak jeritjerit beritahu kat orang mintak simpati . demm . lagilagi reza , segan kot , nanti dituduhnya tak gentle . mana nak letak muka ? tapi , setahu aku jugak lah , reza tak pandai dan tak tahu segan , macam sekarang ni , am i wrong ?

style ke lelaki merajuk ? awek merajuk pakwe pujuk . pakwe merajuk awek pujuk . baru adil kan ! cisssss .
hari tu aku lepak bustand aku nampak ada couple tu bergaduh . si pakwe sampai menangisnangis . awek dia tak pujuk pon . chill je dia . biadab kan , tak memahami langsung .
nasib member aku halang masa kau nak pergy tolong pujuk kan . kacau !






moralofthestory : jangan beli pakaian dalam colour merah .

0 orang menjerit: