BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday

lagi !

selamat siang .

aku marah reza tadi . dan reza merajok . haha . . aku menang lagi . okay ! aku moody hari ni dan reza mintak bukanbukan . memang dapat penampar la . nasib jauh . nasib aku tak bela doraemon sekor kat rumah aku , kalau tak memang dah sampai banting dah tangan aku (aku memang tengok katun) .

aku ada problem . problem yang sepatutnya belum boleh sampai tapi dah datang sebelum waktunya . gelojoh sungguh . dia naik apa pon aku tak tahu . aku serabut . sorry okay reza , aku memang suka lepaskan meratarata . sama la kita kan . kau jangan nafikan . ingat dah habis exam , boleh la berfoyafoya bersuka ria mengikut hati , tapi tidak rupanya . walaupon problem ni datang bila time aku sendirian je , tapi nak cakap macam mana kan , aku memang harihari sendirian . kalau kat sekolah tu , kejap je lah aku boleh lupa . balik rumah aku ingat la balik . nanti dah tak sekolah lagi lah . tibatiba aku rasa macam nak pergi je teman senior aku jawab paper SPM , boleh tak agakagak ? aku sampai dah tak tahu nak nyanyi lagu apa dah nak seiring kan dengan hati aku ni . kalau aku nyanyi lagu seiring dan sejalan nanti lain pulak tune nya , dah aku terpaksa cari lagi sorang untuk dipaksa berduet dengan aku . aduhh , susah betol , banyak kerja tu . 

dah la reza , kau memang mengada , aku cakap macam tu pon aku dah nak kecik hati . kecik hati aku kau tak nampak . dah se-size dengan bacteria kau tahu tak ? aku tahu lah kau manja . liya pon ada cakap yang kau kuat merajok . ke kau merajok dengan awekawek je , nak mintak perhatian ? haa , tu yang kita tak tahu :)

0 orang menjerit: