BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday

kemaen lagi !

selamat siang . .

heh , dah lama kot aku tak meng-update belog cerita macam haram ni . reza juga sudah membebel gamaknya . aku memang suka buad dia jadi begitu . baru you all tahu . haha . .

ohmygod ! ohmygod !

tadi aku dengar suara angin berkatakata . khabarnya , reza sudah semakin HANDSOME . aku pon tak tahu kenapa la angin tersebut gemar benar mengambil tahu cerita berkaitan reza . ada stalker kesayangan nampak abang reza , winkwink~ seperti biasa , aku menjalankan aktiviti men-skod bagi mengetahui sejauh mana kebenarannya . alhamdulillah . ada perubahan . sudah berambut pendek . tapi aku tengok tu macam gambar masa raya aidilfitri hari tu sebab baju yang dia pakai sama , kalau raya aidilfitri maknanya dah lama , maksudnya . . cari sendiri lah . tapi kalau reza pakai baju yang sama masa hari raya aidiladha pon takda salah nya . takkan beli baju mahal mahu pakai sekali saja kan . tapi raya aidilfitri hari tu aku tak perasaan pon rambut dia macam mana . dan sebenarnya aku memang tak pernah tahu pon macam mana keadaan rambut reza . apahal aku cerita pasal rambot reza ni dan apa kejadahnya aku nak heran reza pakai baju apa , sahsah mak dia yang basuh , aku confirm lah reza tak basuh baju sendiri . betul kan ? kan . . kan . .

statement baru . reza yang baik hati .
beberapa hari lepas aku ada tanya reza satu soalan yang sangat mencabar , gila mencabar , terketarketar reza nak menjawab . aku tahu tu walaupon reza tak bagitahu . nak mati apa reza nak bagitahu aku , ada yang tak keluar rumah karang .
aku tanya dia macam ni , " hoi mat bunga ! kalau kau dah nak mati kan , kau nak bagi ke bakal bini / tunang / awek kau kat member kau ? " aku rasa masa reza baca soalan tu , dia terus masuk bilik nyorok dalam selimut , tak pon dia pergi google jawapan . sekarang kan semuanya di hujung jari . lama jugak la dia menyusun katakata mencari jawapan yang paling sempurna . aku dah boleh agak dah tu . beberapa minit kemudian aku menerima balasan daripada reza . dia jawab alaala dalam cerita melayu kat tv3 tu , " aku bagi sebab aku nak masa depan dia terjamin " . geli tak ? aku tak percaya pon . aku tanya lagi , " kalau kau bagi kat kawan kau confirm la masa depan dia terjamin ? " . reza jawab " ha'ah la " . hampeh ! nampak sangat masa depan dia tak terjamin kalau dia dengan kau reza . hehe , maaf .

jadi di sini , kalau ada sesiapa yang nak kawin dengan kawan reza tapi susah nak dapat , pergi lah tackle reza dulu . lepas tu , kau racun reza , nanti kau dapat la kawin dengan kawan reza tu .

the end .


bernas tak ? bernas kan . . kan . .
lelaki memang senang mempercayai sahabatsahabat mereka kot . tak paham aku .

0 orang menjerit: