BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday

reza dan kemarahannya .

selamat siang . .

aku rasa reza marah aku . kenapa ? sebab malam bila entah aku ada buad dia marah . kenapa aku buad dia marah ? entah , aku memang suka kot . nak kata aku ni jahat sangat , takda lah . tapi aku suka bila buad reza marah . aku pon tak tahu kenapa . aku rasa aku menang bila reza marah . tapi , aku tak rasa pon aku jahat . ramai lagi kot orang yang boleh buat benda lebih teruk daripada apa yang aku buad tu . sumpah aku akan rasa bersalah kalau aku buad orang sakit hati . tu sebab aku taip entry ni . aku nak reza tahu yang aku memang saja buad dia marah . kalau dah nama saja tu bukanlah suatu perkara yang harus dipandang serius kan . tapi tu aku yang cakap lah . aku tak tahu lah kalau reza pandang dari sudut lain .

aku memang cakap lepas . mulut aku belum ada insurans , ayah aku belum belikan lagi . katanya , nantinanti lah . so , aku memang suka buad orang marah . tapi bila dah buad orang marah , ayat yang aku paling malas nak cakap adalah ayat ni , "i am sorry" . yang ni pon aku tak tahu kenapa . aku rasa cakap i love you lagi senang kot daripada cakap ayat tu . kalau aku gaduh dengan kakak aku pon aku tak pernah kot mintakmintak maaf ni . tahutahu je nanti , aku curi minum air dia , tak pon dia sebok nak tydo kat bilik aku . kalau gaduh dengan member aku sopan sikit lah , aku akan cakap "sorry lah" dan beredar tanpa berpaling(ayat memang tak boleh blah) . tapi aku rasa dalam 16 tahun aku hidup ni aku gaduh dengan member berapa banyak kali je . sampai aku tak boleh ingat . hihi . bergaduh dengan cleaner toilet tu lain lah , yang tu memang aku tak boleh terima , demmdemm .
so , aku cakap "sorry" kat sini je lah reza .


aku rasa kau pon tahu kenapa aku suka buad kau marah , kenapa aku taknak dan tak boleh kalah dengan kau reza . tapi ibu aku cakap , mintak maaf tak melambangkan yang kita dah kalah(sekali lagi , ibu aku tak cakap pon sebenarnya) . so , aku mintak maaf lah sebagai tanda aku seorang gadis yang beriman dan tahu menghormati orang sekeliling  . cehhh , hehe .

0 orang menjerit: