BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday

mesti tipu

selamat siang .

untuk pertama kalinya aku tidak berjaya menaip perkataan 'farasyuhaida' dengan jayanya . dah kena sumpahan kot . atau ada yang tidak merelakan ? 'farasyuhaida' tu penting . kalau aku tak berjaya taip perkataan tu , banyak benda yang tak boleh jadi hari ni . tersedak sedak gadis tersebut sedang menjawab paper SPM gamaknya . friday SPM berjalan seperti biasa ke ? aku tak tahu ! ! ! kenapa tu ? huishhh

mesti tipu . aku tak tahu nak cerita apa dengan dua patah perkataan ni . tapi yang aku tahu aku nak juga menaip dengan berlandaskan dua perkataan tu hari ni .

al-kisah . . hikayat bermula .  .
aku mulakan hidup aku pada 1 Jun 199# . tapi aku jadi matang pada 21 November 2005 . selama aku hidup 1# tahun ni , nak kira berapa juta orang yang aku dah jumpa memang payah la . nak kira berapa ribu orang yang aku kenal dan jumpa pon memang parah la . sebabnya , aku tak pasti , ada sampai beribu ke ? okay ! sehubungan dengan itu (ayat karangan takboleh blah) aku sangat susah untuk percaya cakapcakap orang . tuan punya belog cerita macam haram ni menjadi top 5 dalam ranking tersebut .
secara ringkasnya , aku sangat susah untuk percayakan kau reza . walaupon aku rasa , tapi ni aku rasa je la yang mat bunga ni jarang menipu aku (aku ya !) tapi aku tetap nak kata yang dia tipu aku . feeling aku kata , kalau kau percaya cakap reza , kau memang dah kena tipu hiduphidup dengan reza dan reza sedang bergelak ketawa tergulingguling terbahakbahak serupa syaitonnn untuk aku . cissss . aku memang tak boleh terima ni . sebabnya , aku tak nampak .
hari tu , before raya , kau cakap dengan aku kemaen lagi . lastlast , tak jadi jugak . siap kau salahkan aku lagi . arghh , aku bukan nak buruk kan kau , tapi aku bagi contoh menyatakan sebab yang aku malas nak percayakan kau . sorry okay ! kalau tak puas hati , settle luar .
antara sebab lain aku suka cakap reza tipu aku adalah reza tak pernah serius . last aku rasa reza berkata dengan serius ialah pada tahun lepas ketika reza bertanyakan aku , "present apa sesuai untuk awek ?" (aku rasa reza akan serius time cerita pasal awek je kot) benda ni pon , member aku yang remind , kalau tak memang aku anggap dalam tubuh badan merangkumi kepala dan otak reza , tiada satu pon organ / urat / wayar / gen atau objek yang seangkatan dengannya yang beremosi serius . kritkal !
enough kot . nanti reza marah lagi . scaredscared . 



tapi aku rasa lagi satu sebab aku tak suka percaya orang adalah kerana aku juga sering tidak dipercayai orang . menyampah tau !



p/s : entry ini tiada kena mengena dengan yang masih hidup mahupon yang telah berhijrah ke alam baqa'

adiosss .

0 orang menjerit: