BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday

reza telah menjadi idaman setiap ibu mertua masa kini ?

selamat siang .

kemain panjang lagi tajuk entry ni kan ? aku pon tak tahu kenapa aku taip entry di bawah tajuk tersebut . takpa lah , kita bagi peluang okay . entry ni permintaan seseorang sebenarnya . aku pon tak tahu apa motif seseorang itu meminta aku menaip entry ini pada hari ini . mungkin sudah ada ibu mertua di luar sana yang mengidamkan reza . haa , siapasiapa ?

reza telah menjadi idaman setiap ibu mertua masa kini ? ibu mertua siapa ? haa , tu yang kita tak tahu . nasib lah manamana menantu yang akan ber-bapa-mertua-tiri-kan reza . nasib aku belum punya ibu mertua . kalau sudah ada sekalipun aku berharap aku mempunyai bapa mertua sekali . tipis sikit peluang untuk aku ber-bapa-mertua-tiri-kan reza . ye dok ?

tinggi juga taste ibuibu mertua masa kini ye . mahu yang bergetah saja . baru la namanya anak ikan . bela bapa ikan nak buad apa kan . aku tak heran sangat kalau reza ni jadi anak ikan . sebabnya , reza pernah tanya aku , "kau pandai masak nasi tak ?" . mungkin reza sekadar mahu memenuhi selera tekak nya . kalau jadi anak ikan kepada ibuibu mertua , sudah pasti perot beliau sentiasa berisi . silap hari bulan boleh jadi alaala polis trafik yang menjaga lalu lintas sambil menayang perot mereka di sekitar bandaraya . cissss .

tapi aku rasa , reza belum lagi memulakan aktiviti meng-anak-ikan-kan diri nya kepada manamana ibu mertua . tengok saja lah badannya , tak kuasa mak ! uishh , minta dijauhkan la .


p/s : maaf reza , kau bagi tajuk tanpa memberi sebarang isi . ini saja isi yang dapat aku fikirkan setakat ini . kau juga yang mahu segera kan :)

2 orang menjerit:

Anonymous said...

wwwooowww !!!
hevat !!!!!!!!!!
hahaahhahahaha

reza timberlake said...

ye , sangat hebat