BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday

SALAM MAAL HIJRAH

assalamualaikum . .

bagi salam sebab hari ni 1 Muharam .
dengan penuh tawadu' dan merendah diri , saya ucapkan SALAM MAAL HIJRAH kepada semua umat Islam di seluruh dunia especially pembaca belog cerita macam haram . siapa yang nak rasa diri tu special baca la belog macam haram ni . ye dak ?

biasa orang cuma berazam bila sampai tahun baru Masihi je kan . lupa nak berazam masa tahun baru Islam ni , sedangkan orang Islam . orang = aku . aku sebenarnya dah lama tak berazam . baik tahun baru Islam mahupun tahun baru Masihi . sebabnya , azam aku masa kecilkecil dulu tak tercapai lagi . aku taknak menambah azam selagi azam lama tak tercapai . sama je macam menambah tanggungjawab walaupon tanggungjawab lama tak selesai lagi kan . beban wooo . tapi mungkin tahun ni aku akan renew azam aku , sebab aku rasa azam yang lama tu macam dah tak sesuai untuk diteruskan .

memandangkan ni bukan belog aku , so aku taknak la cerita azam aku tahun baru ni . aku nak cerita pasal azam reza pon aku tak tahu apa azam mat bunga tu . cuma aku harap and always doakan yang reza sentiasa berazam untuk berhijrah daripada yang lama kepada yang baru dan menjadi yang terbaik among yang baik . reza doa sama la ya . cerita pasal reza yang terbaik , aku rasa tak sabar nak jumpa bulan Ramadhan tahun depan :) tapi memang haruslah orang berazam untuk berhijrah daripada yang baik kepada yang lebih baik kan , takkan la orang berazam untuk menambah pendapan mencuri pulak tahun depan . ye dak ? memang tak ingat mati tu . 

tv2 cakap tadi , MAAL HIJRAH , TEKADKAN AZAM MENITI KEJAYAAN . aku harap aku pon berjaya tekadkan azam memandangkan next year aku SPM dan haruslah aku mencapai kejayaan yang superduper gempaq . amin . kalau doa secara berjemaah lagi afdal kan , so kita berdoa samasama ye :)



@http://nainaal-din.blogspot.com

0 orang menjerit: